Към съдържанието


 
Снимка

Хакнат акаунт.


  • Влезте в профила си за да пишете
20 отговора на тази тема

#1 IvanNpetroV

IvanNpetroV
  • Нoвобранец
  • 19 Мнения:
  • Клан:BGBAD

Публикувано 16 декември 2020 - 11:39

Здравейте. Не открих подобна тема и затова правя нова. Дано някой помогне или темата да бъде в помощ за други в бъдеще. Вчера (15.12) ми хакнаха акаунта и сега се мъча да го възстановя. И друг път ми се е налагало да сменям парола, но всичко ставаше с мейл до пощата ми и готово. Сега War gaming са въвели код с смс потвърждение до телефонния ти номер и ти пращат код, който след въвеждане можеш да смениш паролата. Само, че след хакването е въведен китайски тел. номер и не мога да въведа кода. Подадох сигнал в сайта и получих отговор, че трябва да им направя скрийншот на последното плащане (аз имам само едно и то през 2018) и някакви бонус кодове, които съм въвеждал два пъти, като ги пуснаха. Само, че акаунта ми е с променена парола и на сайта на играта и няма как да вляза да видя историята на тия кодове и плащането. Нямам си и на идея, от къде мога да извлека инфо за това плащене преди 2 години, а и съм с нова деб. карта, извадена след това. Писах им дълго писмо, че не мога да направя въпросния скрийншот и ги помолих да сверят мястото на игровите сесии. Играя само от вкъщи, а след хаквснето е играно и съм сигурен, че е извън България. Ако някой се е сблъсквал с подобен проблем, нека сподели. Мисля, че темата е доста важна с оглед на това, че се навъждат все повече хакери и не доброжелатели. Сега чакам отговор и се надявам да не си загубя акаунта, който играя от 2012, само защото не мога да направя скрийншот на единственото плащане, което съм правил преди две години.
  • 0

 
 

#2 Gugushev

Gugushev

    Танкист пенсионер

  • Танкиcт
  • 2455 Мнения:
  • Клан:BRAV3

Публикувано 16 декември 2020 - 12:51

Като си правил плащане към тях са ти пратили мейл с потвърждение. Намери него.


  • 0

9451676794936a1f.jpg


#3 IvanNpetroV

IvanNpetroV
  • Нoвобранец
  • 19 Мнения:
  • Клан:BGBAD

Публикувано 16 декември 2020 - 13:14

Не мога. Мейла го чистя периодично, защото много спам трупа, а и там не държа важни работи. А това е работа преди две години,кой да предположи.
  • 0

#4 AlexWolf28

AlexWolf28
  • Танкист
  • 552 Мнения:
  • Клан:BRAVE

Публикувано 16 декември 2020 - 14:31

Моя съвет е винаги да линквате телефон към акаунта - така никой не може да ви го вземе, трябва да ви хакнат пощата, което е доста по-трудно.

 

Иначе можеш да пратиш скриин не само на транзакции, но и на активирани бонус кодове и всички други, просто им пиши че нямаш тази транзакция и им изпрати всички техни писма, които имаш на пощата.


  • 0

#5 IvanNpetroV

IvanNpetroV
  • Нoвобранец
  • 19 Мнения:
  • Клан:BGBAD

Публикувано 16 декември 2020 - 15:10

Аз досега не съм срещал или не съм търсил поле за въвеждане на телефонен номер. Може би моя грешка, но акаунта ми нито е премиум, нито с някакъв висок рейтинг и не съм предполагал, че ще събуди интерес към някого. Отделно, преди месец си сменях паролата и не искаше никакъв смс код или телефон. Явно е нововъведение и съм изтеглил късата клечка. Отделно да предположим, че не съм пазарувал и нямам бонус кодове? Какво правим? Мосля, че не е редно да ти връщат акаунта, само ако имаш скрийн на някакво плащане към тях. Трябва да има и друг начин. Дал съм им телефон за връзка, предложих да проверят историята на логване. Всичките са от вкъщи и от едно място. Лигочно е, ако има нов лог от 6000 км разтояние, че е някаква измама...
  • 0

#6 vasko6999

vasko6999
  • Tанкист
  • 44 Мнения:

Публикувано 16 декември 2020 - 15:45

 здр. преди няколко год. и на мен ми бяха хакнали акаунта, но успях да ми го върнат.  не помня всичко което си писахме със съпорта но помня че направих нов акаут за да се свържа със тях (написах и че това ми е втори акаунт единствено за връзка с тях) , един от доводите ми беше да проверят айпи адреса до който са ми пращали имейли допреди да ми хакнат акаунта и айпи адреса на втория ми акаунт че е един и същ. имаше и въпроси кой ми е интернет доставчикът. друго не помня че беше преди около 4-5 год. ако имаш някакви въпроси питай може да се сетя за нещо 


  • 0

#7 dinkodj

dinkodj
  • Танкист
  • 983 Мнения:
  • Клан:BRAZE

Публикувано 16 декември 2020 - 15:54

единственото плащане, което съм правил преди две години

 

банката ти има информация за плащането, проблема е че в мейла има ID на транзакцията от WG, по който те разпознават...аз съм сложил филтър и всички мейли за плащания отиват в отделна папка, която не се пипа ;)


  • 0

Мнението изразява лична позиция, не е препоръка или съвет.

Публикувано изображение


#8 IvanNpetroV

IvanNpetroV
  • Нoвобранец
  • 19 Мнения:
  • Клан:BGBAD

Публикувано 16 декември 2020 - 18:14

Разбирам, но картата не е моя, а с човека вече се нямаме. Аз ако знаех, че ще ми пптрябва инфото, щях да си сваля мейла и да го пазя, ама...... По-съм разочарован от това, че без транзакция, не могат да ти върнат акаунта. Какво прави човек, като баща ми например, кайто играе за удовелствие по един час и не е давал никакви пари в играта? Ако си загуби акаунта и край, така ли? Трябва да има и друг вариант. Вече в 3ти мейл им обяснявам, че е играно от акаунта ми след хакването и могат да сверят IP адреса и че не е играно изобщо от България! Давам им телефон за връзка, да ми се обадят или аз на тях. Акаунта ми не е апетитен и ако не е мой, защо да ги занимавам с телефони и да си разюеняме мейли... Разбирам за сигурноста им, но понякога трябва и да се мисли логично. А и с тия претоварени сървъри няма да ме учуди, ако умишлено не искат да го възтановят. Не си плащам и малко да сортират хората. Все пак пари гълтат тия сървъри. Това е конспиративна теория и се надявам да си остане такава...
  • 0

#9 vasko6999

vasko6999
  • Tанкист
  • 44 Мнения:

Публикувано 16 декември 2020 - 19:40

на мен когато ви върнаха акаунта също ми искаха инфо за плащания но аз нямах такива. и поисках да  видят айпи адреса на който са ми пращали рекламни писма и айпи адреса от който им пиша че е един и същ  .на другия ден ми върнаха акаунта


  • 0

#10 vasko6999

vasko6999
  • Tанкист
  • 44 Мнения:

Публикувано 16 декември 2020 - 19:43

не мисля че има връзка със това дали си плащал или не. по скоро не се отказвай каквато информация искат им я дай


  • 0

#11 dinkodj

dinkodj
  • Танкист
  • 983 Мнения:
  • Клан:BRAZE

Публикувано 16 декември 2020 - 19:45

така както го разказваш - не си пазя мейла, нова ми е картата, пардон - с карта на друг платих.... не само от WG трудно ще ти повярват :) 

 

както и да е, опитах да помогна, не успях да съм полезен... дано ти върнат акаунта и да продължиш да играеш :)


  • 0

Мнението изразява лична позиция, не е препоръка или съвет.

Публикувано изображение


#12 IvanNpetroV

IvanNpetroV
  • Нoвобранец
  • 19 Мнения:
  • Клан:BGBAD

Публикувано 16 декември 2020 - 20:00

Мейла с транзакцията не го паза, защото периодично трия стари писма. Транзакцията беше за малко сума по спомен и затова и не го запазих. А дебитната карта е нова, а на старата с която е правен превода отдавана се нямаме с човека (момичето). Да, малко е объркано, но така се стекаха нещата. Аз затова се ядосвам, че искат скрийн на транзакцията, а не сверят ИП адресите и региона, което е по-логично. Отделно в последния мейл ми искат и бонус кодовете, а на мен ми е блокиран както акаунта в играта, така и на уебсайта им и няма как да видя въпростните кодове.... Абе каша и ако все пак успея да го върна вероятноста да не е злоупотребено с него е малък. От уаргейминг не ми отговориха, дали възтановяват машини и кредити, ако са били продадени по време на хакването. И да си го върна, ако е "гол" приключвам с тая сага... :)
  • 0

#13 IvanNpetroV

IvanNpetroV
  • Нoвобранец
  • 19 Мнения:
  • Клан:BGBAD

Публикувано 16 декември 2020 - 20:04

Vesko, искат ми скрийнат екран с плащането. А аз го нямам и не знам дали изобшо ще го издиря. Така, че няма как да им дам каквото искат. Писах им 3 пъти да сверят IP на мейла ми и на акаунта преди и след хакването, да видят, пе е различен и много далеч от България, но ми повтарят едно и съшо... Абе скапана работа
  • 0

#14 dinkodj

dinkodj
  • Танкист
  • 983 Мнения:
  • Клан:BRAZE

Публикувано 16 декември 2020 - 21:34

Писах им 3 пъти да сверят IP на мейла ми и на акаунта преди и след хакването

 

VPN и мобилния интернет стават все по-масови и IP адресите вече не са толкова строг критерий за идентификация :) т.е. това че вече са различни не е доказателство че не си ти :)


  • 0

Мнението изразява лична позиция, не е препоръка или съвет.

Публикувано изображение


#15 AlexWolf28

AlexWolf28
  • Танкист
  • 552 Мнения:
  • Клан:BRAVE

Публикувано 16 декември 2020 - 22:56

Казах ти че не само скриин за плащане може, просто им прати всички писма от тях, които намериш на майла си.

А това с телефона е поне от 5 години.

И ако ти върнат акаунта и е играно с него или нещо е продадено, могат да ти го върнат до определена дата.


  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни