Към съдържанието


Снимка

Баланс 2.0


  • Влезте в профила си за да пишете
708 отговора на тази тема

#1 bggeneral

bggeneral
  • Танков Ас
  • 9413 Мнения:

Публикувано 01 декември 2016 - 15:40

Излязоха първите официални информации за Баланс 2.0.

Информацията е много, за това няма да имам възможност да я преведа. Всеки да влезе в портала и да си прочете материалите ( 4-5 статии са).

 

Има много неща, и добри и не добри ( според мен), но ще трябва да се играе на живо, за да можем да преценим, прекалено голяма е промяната.

Едно интересно нещо - МАХАТ АРТИЛЕРИИТЕ!!!

За сега ги преобразуват в специален клас SPG.  Ще се играят като нормален танк, но ще имат огромен алфа дмг. Обаче ще имат дълго зареждане и дълъг ейминг. Ще са бързи, за да могат да ре-локират.

С две думи - особен вид ТД ще бъдат, ще могат да уан-шотват, ама ако улучат. И след изстрел ще трябва да се местят, щото ще си светят като другите танкове, освен това много време ще зареждат.

Артилерийския Стратегически поглед изчезва.

 

Това не е окончателното решение за артилерията, но за сега ще е така.


Този пост е редактиран от bggeneral: 01 декември 2016 - 15:41

  • 2

Хората, които четат книги, винаги ще управляват хората, които гледат телевизия!

Illu-long02_zps5pc50hbw.jpg

http://www.twitch.tv/bggeneral2/ или https://gaming.youtu...Tchavdarbg/live


#2 bggeneral

bggeneral
  • Танков Ас
  • 9413 Мнения:

Публикувано 01 декември 2016 - 15:53

Промените по дърветата са доста големи, но като цяло засягат предимно тиър 1 до тиър 7. Повечето неща на тиър 8,9 и 10 не се променят.

Изключение само за линията на Абрамс, там танковете слизат един тиър надолу и на тиър 9 се добавя нов танк М1А2 СЕП вер.3

По другите линии на МБТ-та също много танкове слизат с тиър надолу, като при китайците даже няма да има тиър 8 в началото.

Кентавър 120 отива на тиър 9 заедно с Драко, на негово място идва Кентавър 105.

Вариора и Брадлито се местят при Волфи.


Този пост е редактиран от bggeneral: 01 декември 2016 - 15:53

  • 0

Хората, които четат книги, винаги ще управляват хората, които гледат телевизия!

Illu-long02_zps5pc50hbw.jpg

http://www.twitch.tv/bggeneral2/ или https://gaming.youtu...Tchavdarbg/live


#3 Azzatoth

Azzatoth
  • Tанкист
  • 428 Мнения:

Публикувано 01 декември 2016 - 15:55

Излязоха първите официални информации за Баланс 2.0.

Информацията е много, за това няма да имам възможност да я преведа. Всеки да влезе в портала и да си прочете материалите ( 4-5 статии са).

 

Има много неща, и добри и не добри ( според мен), но ще трябва да се играе на живо, за да можем да преценим, прекалено голяма е промяната.

Едно интересно нещо - МАХАТ АРТИЛЕРИИТЕ!!!

За сега ги преобразуват в специален клас SPG.  Ще се играят като нормален танк, но ще имат огромен алфа дмг. Обаче ще имат дълго зареждане и дълъг ейминг. Ще са бързи, за да могат да ре-локират.

С две думи - особен вид ТД ще бъдат, ще могат да уан-шотват, ама ако улучат. И след изстрел ще трябва да се местят, щото ще си светят като другите танкове, освен това много време ще зареждат.

Артилерийския Стратегически поглед изчезва.

 

Това не е окончателното решение за артилерията, но за сега ще е така.

Само за това, поне 2/3 от ВоТ трябва да се прехвърлят ! Спомням си че хич не беше добра работата като те запраска някъв Паладин преди. Алелуя !


  • 0

signature.png


#4 feersum

feersum

    Проклятието на Пантерата 2

  • Танков Ас
  • 7240 Мнения:
  • Клан:AW

Публикувано 01 декември 2016 - 15:57

А, не. По-добре да си седят във WoT. Особено ако са обичайната идиотска паплач.


  • 0
"Мы летим, ковыляя во мгле, Мы ползем на последнем крыле. Бак пробит, хвост горит и машина летит. На честном слове и на одном крыле..."

#5 Azzatoth

Azzatoth
  • Tанкист
  • 428 Мнения:

Публикувано 01 декември 2016 - 16:02

Ама няма да чакаш за ПвП и ще има мелета :) То дори и да са чисто нови играчи, без да са минали от ВоТ, пак няма как да очакваш някакъв сериозен левел. 


  • 0

signature.png


#6 kokoVmaxa

kokoVmaxa
  • Танкиcт
  • 1348 Мнения:
  • Клан:ANGER

Публикувано 01 декември 2016 - 16:13

Генерале - земи се стегни и си направи Труда с нова тема Баланс 2.0 преведи напиши опиши ....... аз ще ти цъкам по + всеки ден до като я има темата 


  • 1

#7 veso_t

veso_t
  • Танкиcт
  • 1537 Мнения:
  • Клан:соло ездач

Публикувано 01 декември 2016 - 16:22

Оръдия с еднакъв калибър ще правят еднакъв дмг., разликата ще е от снарядите , по-модерните (т.е. по-висок тиър) по бързи, точни и пробивни.

Разликата в точките между тиърите драстично ще намалее (поне при преди ретрофити).

Според тях това ще им позволи ММ да е +3,+4 ........  да видим.

Снаряди:

АП

+15 % дмг за пробита броня над 100 мм

+най-точни

+най-бързи

+по-малко загуби през спейс броня

+кейдж броня и ЕРА няма да им пречат

+по малко чувствителни към ъгъла на пробиване спрямо ХЕАТ

+ дмг с най-нисък спред +/- 10 %

-Ще се чупят (в зависимост от качеството) при ъгли 70-80 градуса

ХЕАТ

+15 % дмг за пробита броня над 100 мм

+25 % шанс пожар

+25 % чупене модули

- Ъглите. За АП при ъгъл 60  градуса бронята е *2, за ХЕАТ ще е *2.7

-Кейдж армор може да ги задейства по-рано и от там да загубят пробивност, ЕРА ще им е голям зор

-по- неточни

- спред дмг +/- 15 %

 

ХЕШ

+25 % дмг когато пробие броня по -тънка от половината на калибъра

+35%  модули

+25 % пожар

Всички минуси на ХЕАТ засилени  и освен това при ъгли 70-75 градуси няма да се взривяват

ХЕ

+25 % дмг при пробитие

+25 % пожар (50 % ако е резервоар)

-ъгли 70-80 градуса няма взрив

-броня над 100 мм малък или без дмг

Всички минуси на ХЕАТ, но по-точни от ХЕШ

 

Ракетки

+15 % > дмг броня над 100 мм

+25% пожар

+25 % модули

Всички негативи на на ХЕАТ


Този пост е редактиран от veso_t: 01 декември 2016 - 16:23

  • 1

#8 Distefanov

Distefanov
  • Tанкист
  • 86 Мнения:

Публикувано 01 декември 2016 - 16:24

Това с артилерията изобщо не ми харесва. Тя беше идеално средство против кампещите танкове.

Имаше много добра спотърска функция. Като цялостна функционалност ми допадаше много повече от артилерията в WOT.

Не съм чел оригиналният текст, но не намирам логика да променят функцията на тези машини.

Но имам чувството, че след този пач ще играем коренно различна игра.


  • 0

#9 bggeneral

bggeneral
  • Танков Ас
  • 9413 Мнения:

Публикувано 01 декември 2016 - 16:31

Базовата точност се подобрява или остава същата, според тиъра и оръдието

Точността в движение се подобрява в различна степен според тиъра, оръдието и класа, като подобрението е най-добро за леките танкове

Ейминг тайм се подобрява или остава същото, според оръдието и тиъра.

Бонусите за точност на екипажа и ретрофитите са намаляват. 

Стабилизацията на ниските тиъри е лоша, подобрява се с тиърите. Така точността в движение ще се променя според тиъра също.

Променя се разпределението на снарядите в кръга, вече няма да е фиксирано, че 80% от снарядите отиват точно в центъра. Ще зависи от вида на снаряда.

Най-точни ще са АП-та ( APFSDS).

ATGM  няма да летят в права линия, а ще описват малка спиралка около централната ос. Така се намалява точността им с малко ( реалистично е, на живо е точно така). Обаче колкото по-висок тиър е маяината, толкова по-малка е спиралата, и точността е по-висока.

 

Премахва се нормализацията. Това ще позволи на angling-а да работи и ще увеличи количеството рикошети при сайд-скрапинг. Правилото за 3-те калибъра май остава, не го споменават.

 

Бронята се променя. До сега е имало 6 различни дебелини на бронята за всяка машина ( мисля че и в ВОТ са толкова).

Сега всяка машина ще има по 14 различни дебелини.

Това ще направи така, че едни танкове ще могат да пробият на определено място, докато други няма да могат, според пробитието на оръдието и снаряда.

 

Като цяло, бронята на МБТ-та отпред ще се усеща като по-лоша, ако танка е стационарен, но ще е същата,ако се движи и/или се под ъгъл, или ако е на хул-даун. ( Това не вярвам да е така, ама да видим).

 

 

Скоростите по различни терени също се променят, като се отчита дали са колесни ( бързи на настилка, бавни извън пътя) или верижни ( по-бавни от колесните като цяло, но не страдат по мек терен извън пътя)

МБТ-та ще имат повишена акселерация, но понижено завъртане на корпуса.

Накратко, използването на настлани пътища ще е от значение.

 

Късането на веригище е по-често, ремонта им по-дълъг.

За колесните, при пукане на гума, скоростта и маневреността им ще се намалява значително повече от сега.

 

 

APS механиката също се променя.

Вече няма да е 360 градуса, а само 60 градуса, при това ще е в зависимост от посоката на оръдието. Ако те стрелят отзад, а ти гледаш напред, АПС-а няма да сработи.

Освен това, ако ракетата е изстреляна от 200 метра до 250 метра, АПС-а също няма да сработи. Но има въведен шанс и да сработи ако танка ти е по-висок тиър.

При разстояние под 200 метра, АПС задължително не сработва.

 

Машините ще могат да правят димни завеси около себе си. Разликата с гранатите е, че не е само в една посока, а е облак, обхващащ машината на 360 градуса.


Този пост е редактиран от bggeneral: 01 декември 2016 - 16:36

  • 1

Хората, които четат книги, винаги ще управляват хората, които гледат телевизия!

Illu-long02_zps5pc50hbw.jpg

http://www.twitch.tv/bggeneral2/ или https://gaming.youtu...Tchavdarbg/live


#10 veso_t

veso_t
  • Танкиcт
  • 1537 Мнения:
  • Клан:соло ездач

Публикувано 01 декември 2016 - 16:39

Ретрофитите няма нужда да се изследват, отоворени са отначало.

РЕтр. не са на нива. (Мк1,2,3)

1 Ретрофит-1 действие 

Всяка машина с 3 универални слота.

По-малко ретрофити.

!!!Режат скиловете на командир/екипаж, особено време презареждане и точност.!!! 


Този пост е редактиран от veso_t: 01 декември 2016 - 16:42

  • 2

#11 bggeneral

bggeneral
  • Танков Ас
  • 9413 Мнения:

Публикувано 01 декември 2016 - 16:46

Промени по ЕРА-та.

Два вида ЕРА.

Леката ще действа срещу НЕАТ, но няма да увеличава общата дебелина на бронята.

Тежката ще увеличава и дебелината на бронята срещу АР.

Всички машини ще са с 3 ретрофит слота, отключени по начало, няма да се отключват.

Всичките 3 ретрофит слота ще са универсални.

Всеки ретрофит ще предлага само един вид бонус, не два, както е сега с някои.

Няма да има 3 нива ретрофити, всичките ще са ниво 3.

Намалява се бройката ретрофити, но се увеличава бонуса от тях. Няма да има 2 ретрофита за точност примерно, но този дето го има, ще предлага не 5 а 7,5% ( примерно)

Ретрофитите ще са отключени от старта, няма да има нужда да се отключват, но ще са скъпи.

 

Временно се опростява системата за командири и екипаж. Махат им бонусите за ейминг и макс. точност.

Още не е готова новата система за командири и екипаж, за това е временно решение, за да не се стакват бонусите с ретрофитите.

 

За снарядите Весо е написал.


  • 1

Хората, които четат книги, винаги ще управляват хората, които гледат телевизия!

Illu-long02_zps5pc50hbw.jpg

http://www.twitch.tv/bggeneral2/ или https://gaming.youtu...Tchavdarbg/live


#12 Azzatoth

Azzatoth
  • Tанкист
  • 428 Мнения:

Публикувано 01 декември 2016 - 16:47

Ретрофитите няма нужда да се изследват, отоворени са отначало.

РЕтр. не са на нива. (Мк1,2,3)

1 Ретрофит-1 действие 

Всяка машина с 3 универални слота.

По-малко ретрофити.

!!!Режат скиловете на командир/екипаж, особено време презареждане и точност.!!! 

Няма да има вече нива ретрофити ? Т.е. Просто ще могат хората да си избират 1 ретрофит, който им кефне, и няма да се налага да отключват нищо ?


  • 0

signature.png


#13 veso_t

veso_t
  • Танкиcт
  • 1537 Мнения:
  • Клан:соло ездач

Публикувано 01 декември 2016 - 16:48

Но имам чувството, че след този пач ще играем коренно различна игра.

абсолютно, те сами го казват точно така. 


  • 0

#14 veso_t

veso_t
  • Танкиcт
  • 1537 Мнения:
  • Клан:соло ездач

Публикувано 01 декември 2016 - 16:48

Няма да има вече нива ретрофити ?

да. 


  • 0

#15 feersum

feersum

    Проклятието на Пантерата 2

  • Танков Ас
  • 7240 Мнения:
  • Клан:AW

Публикувано 01 декември 2016 - 16:51

Е хуу, за кво харчихме десетки милиони за ретрофити и купища опит за отключването им?


  • 1
"Мы летим, ковыляя во мгле, Мы ползем на последнем крыле. Бак пробит, хвост горит и машина летит. На честном слове и на одном крыле..."




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни