Към съдържанието


 
Снимка

[AW] T 72-A


  • Влезте в профила си за да пишете
91 отговора на тази тема

#1 kokoVmaxa

kokoVmaxa
  • Танкиcт
  • 1348 Мнения:
  • Клан:ANGER

Публикувано 14 октомври 2015 - 17:22

ето тук да видим кой какво и как е правил и кое е било по удачно:

Публикувано изображение


  • 0

 
 

#2 SeekerR

SeekerR

    Таралеж

  • Танкиcт
  • 4654 Мнения:
  • Клан:BRAV3

Публикувано 19 октомври 2015 - 08:12

Не че нещо, обаче не виждам Расте да е направил видео :) , а трябва :)


  • 0

#3 Raste

Raste
  • Администратор
  • 1399 Мнения:
  • Клан:BRAVE

Публикувано 19 октомври 2015 - 12:18

Не че нещо, обаче не виждам Расте да е направил видео :) , а трябва :)

 

Още го нямам, а та зи линия не съм я играл на отворения достъп. Като го изгриндя танка ще пиша.


  • 1

Публикувано изображение
Asekato @ [1-Bul] RU
ex ESL BG WoT Master League Admin
Mrakar[EFE], след 4:1 загубени битки при атака на СХ: So pls lets keep this about BRAVE, they played well, they defended theirs clicker, we sucked out... GGWP...

Случайна мисъл от форума: Тук само за играта ли може да се хвалим или и за други работи ,защото аз играта не съм я играл ама за други работи мога да се похваля .


#4 kokoVmaxa

kokoVmaxa
  • Танкиcт
  • 1348 Мнения:
  • Клан:ANGER

Публикувано 19 октомври 2015 - 12:45

 .......... като цяло танкът не е лош , но стискам зъби просто заради Т80 и Т90 -> Т-14 Армата

 ако трябва да съм откровен:

 ХМ-1 и Чалънджър са в Пъти по добри МВТ-та независимо че са със много и Осезаемо по слаби "пушки"  Мек , Бавен , Голям релоуд , много слаби точки дори и на купола вкл и неналичието на гънманлтет(брезента около оръдието) и всеки изстрел там - влиза с пълна алфа , много малък гън депрешън , прекалено бавен айм .............  Добър пенетрейшън , Много хубава Алфа , ERA броня , АТGM - ако може да се определи като + ....... според някой играчи ракетите за МВТ са безмислени за други са супер ( аз лично им се кефя , но ме е яд , че рядко ми се отдава да използвам ATGM )


  • 0

#5 GrimmReaperBG

GrimmReaperBG

    Reaper

  • Администратор
  • 7441 Мнения:

Публикувано 19 октомври 2015 - 12:49

Имаш ретрофити, дето засилват точно слабите му страни. Един от тях изкарваш през леопарда, друг през арти.... :)


  • 0

[color=rgb(51,51,51);][font="Verdana;"]Тържеството на разума се състои в това да живееш в мир с тези, които нямат разум.[/color][/font]

Публикувано изображение


#6 kokoVmaxa

kokoVmaxa
  • Танкиcт
  • 1348 Мнения:
  • Клан:ANGER

Публикувано 19 октомври 2015 - 13:00

Имаш ретрофити, дето засилват точно слабите му страни. Един от тях изкарваш през леопарда, друг през арти.... :)

 .............. Гриме тия ретрофити ги имам на Мк.2  всичките  ;)
 а да ти кажа ли че Т-72А е с най малко Ретрофит слотове ?
 просто Т-80 е танкът който носи ефекта УААААУУуу след Т-72А
 

 

ето тук да видим кой какво и как е правил и кое е било по удачно:

Публикувано изображение

 

 - погледни Ретрофит слотовете на снимката ;) двата ретрофита Мк.2 от Артилерийте + ретрофита за Мобилност и Скорост ........... и пак танкът е Мега куц в сравнение с ХМ-1 и Челанджър , като ХМ-1 ми е НАПЪЛНО Стоков а Челанджъра е със Ретрофити за АЛФА и Хит-Пойнт


  • 0

#7 GrimmReaperBG

GrimmReaperBG

    Reaper

  • Администратор
  • 7441 Мнения:

Публикувано 19 октомври 2015 - 13:07

Е да ме прощаваш, Коко, но едва ли някой играещ играта не е наясно, че сравнен с другите на тиъра си ХМ-1 е тотално счупен,не ли? Апа нагоре става още по-зловещо. И връщайки темата към баланса МБТ-тата във ВоТ (МТ) изобщо не са толкова по-превъзхождащи спрямо останалите танкове, докато тука (АВ)  MBT-та на 7 и 8 тиър са тотално доминиращия клас. И тъй като веднага ще кажете, че не съм ги играл и няма откъде да ги знам тея неща- да, това е така. Обаче умея да чета, научиха ме още 4годишен да го правя и оттогава не съм спирал. Та, четейки попадам е на тоя пич и дискусията по зададените от него въпроси: http://aw.my.com/en/...h-game-breaking


  • 0

[color=rgb(51,51,51);][font="Verdana;"]Тържеството на разума се състои в това да живееш в мир с тези, които нямат разум.[/color][/font]

Публикувано изображение


#8 kokoVmaxa

kokoVmaxa
  • Танкиcт
  • 1348 Мнения:
  • Клан:ANGER

Публикувано 19 октомври 2015 - 13:27

недей Бърка МВТ-то във АВ и МТ-ът в УОТ ;) това са тотално несравними неща!  МБТ е нещо като Броня на МАУС/ИС-7/ИС-4/113 , Пушката на 110Е3,110Е4,Фоч-155 и т.н. + мобилноста на 140/Т62А/ВС25t

 

 относно това колко е Могъщ един МВТ топ тиер......... мнооого мога да поспоря


  • 0

#9 Sharana

Sharana

    Дежурен трол

  • Moderators
  • 1996 Мнения:
  • Клан:ANGER

Публикувано 19 октомври 2015 - 15:10

Е да ме прощаваш, Коко, но едва ли някой играещ играта не е наясно, че сравнен с другите на тиъра си ХМ-1 е тотално счупен,не ли? Апа нагоре става още по-зловещо. И връщайки темата към баланса МБТ-тата във ВоТ (МТ) изобщо не са толкова по-превъзхождащи спрямо останалите танкове, докато тука (АВ)  MBT-та на 7 и 8 тиър са тотално доминиращия клас. И тъй като веднага ще кажете, че не съм ги играл и няма откъде да ги знам тея неща- да, това е така. Обаче умея да чета, научиха ме още 4годишен да го правя и оттогава не съм спирал. Та, четейки попадам е на тоя пич и дискусията по зададените от него въпроси: http://aw.my.com/en/...h-game-breaking

 

Мерси за линка, все едно отворих форума на корабите. Бих казал едно към едно - OMG какво е това съпорт, аз ако не мога да пребия всеки един отсрещен танк както съм свикнал на долните тиъри и ако не мога да изкарам битката собственоръчно (carry) няма да го играя. Искам си нагибаващата играчка и каквато и машина да хвана искам със скил да пребия лесно сиемка в ОБТ.

 

Да ама и WG в корабите и Obsidian в AW не правят такъв тип геймплей. Аз съм с двете ръце за - нито на корабите ми харесва 10 пъти по-малък кораб елементарно да пребие чудовище дето го е имало в 1-2 бройки, защото е много скъпо и в AW ниските,средните тиъри дето малкото танкче на лейтенант Грубер дупчи с картечница и 30мм оръдия предната броня на МБТ, а онези колесните с по-големите оръдия дето летят със 110+км/ч и успех да ги нацелиш докато бягат (ако не карат в права линия сиемките), а е толкова невидимо, че само си свети и стреля без него да го виждат като пробива МБТ само с мисъл. Това е също толкова глупаво, дори повече бих казал.

 

Средняците в ВоТ никога не са били замисляни като ОБТ. Добавянето на набъфени тиър 10ки (СТ) и златните муниции за кредити ги превърнаха в такива, защото обезсмислиха фронталната броня на тежките и могат да излезнат фронтално на тежък и да го надстрелят с dpm. Това се случи когато насищането с тежки беше стабилно (хората са си направили инвестициите) и клановите бяха свързани най-вече с тежките танкове. Изведнъж СТтата като станаха 10ки и то набъфени си пролича как са много добри и спешно всичко се хвърли да конветва и гринди СТта за клановите войни ако искаш да продължиш да си конкурентноспособен. Помня с вкарването на батчата особено какво беше и колко ни биха MARS на мините докато и от нашите не изкараха батчат. Та това донесе много приходи на WG, но никога не е било оригинална задумка на WoT затова няма смисъл да сравняваме.

 

Колкото до AW баланса трябва да се пипа разбира се, но спора е за метата. Дали всеки трябва лесно да пребие всеки с малко скил и метата да е тотален хаос като в ниските тиъри или какво е направено в AW и WoWs - имаш основен клас и останалите са съпорт (спот, огнева поддръжка и чистене на дребосъците, за да не тормозят твоите основни, които трябва да спрат и победят техните основни) като без този съпорт основните спират да нагибават и като отбор постепенно губите по ред причини. Тоест фокуса от индивидуален скил (да изкараш играта с демидж и килове в повечето пъти) се мести на отборна игра и координацията между спот, бутане (с броня) и огнева поддръжка решава изхода, а не конкретно танковете и "лилавите" им умения да фармят демидж на гърба на сиемките, които са пушечното месо и дават времето да направиш големия демидж. Добър спотър може да изкара отбор сиемки със спота си, но няма да нафарми демидж и килове като повечето лилавяри го смятат за неблагодарно и им е под достойнстово да се занимават с такъв вид игра. Просто метата е, че ОБТто няма да го пребиеш с не-ОБТ танк 1в1 и задачата ти е да помагаш на твоите МБТта да го пребият, защото играта не е 1в1 и има множество съпорт задачи.

Да няма да се лъжем, има един фундаментален проблем с тази мета - не работи в рандъм с висока концентрация на сиемки, които си нямат идея как да изпълняват по-сложните съпорт функции и или фейлват грандиозно или избират по-лесния за игра основен клас и се чувстват полезни. Като резултата когато основните ти са идиоти и фейлнат останалите не ОБТта имат малки шансове вече сами да се справят с вражеските ОБТта. Но за сметка на това тази мета (с баланс според нея) позволява уникални отборни битки, където сте отбор срещу отбор и всички с ТС. И двете игри ги играя само заради перспективата за такъв вид геймплей и рандъма е мъка за гринд, нищо повече. Това позволява страхотни отборни битки, а за тези дето искат да пуцат за кеф и да нагибават с всичко има две опции - ниските/средните нива (където метата е точно всеки може да пребие всеки лесно ако е добър, а другия е сиемка) или PvE. На мен това ми изглежда честно, а ако един ден метата на топ тиъра (дето ше има кланови, отборни и каквото се сетиш организирано мероприятие) стане като ниските и летящи дребосъци и някакви невидими колесни, които се подиграват на МБТта като ги пробиват фронтално с поглед и води до хаосов геймплей с много пръснати дребосъци навсякъде то просто ще и кажа чао на играта.

 

Иначе за ракетите и активната система за която плачат - това са само пасивни за момента, но механиката не е доработена докрай и вместо да ги отклоняват те ги унищожават. Хард кил системи още няма, но на 9ките и 10ките има - те ще унищожават ракета и НЕАТ снаряди като Трофито на Меркавата и Арената на Т-90ката + многото системи, които се разработват или поради цена още не са сложени на останалите танкове. Същите системи стават и за БМПта и е нормално ако и на тях ги дадат и започнат да свалят НЕАТ снаряди от време на време (баланс + ограничено количество шотове разбира се). Последните МБТта фронтално не се дупчат с ракети, но странично може да спаси само активната защита, която на повечето танкове не работи отзад. Аз съм учуден, че няма рандъм елемнт все още, защото 100% действаща активна защита може  да има само в рекламната брошура, без значение далие е аналогова или безаналогова :D


  • 3

Публикувано изображение

Intel Core i7-4790K / Asus Z97-Pro Gamer / 16GB (2x8GB) HyperX Fury Blue 1600 / MSI GeForce GTX 970 4G / FSP Hydro G 750W GOLD /  SSD Samsung 850 Evo 250GB / WD Caviar Black 1TB


#10 GrimmReaperBG

GrimmReaperBG

    Reaper

  • Администратор
  • 7441 Мнения:

Публикувано 19 октомври 2015 - 15:18

Ама Шаране, аз това го говоря много отдавна. В смисъл, че не можеш да търсиш еднаква балансировка за буквално различни игри. Защото рандъм битка и тийм битка са си толкова различни, колкото са расов жребец за надбягвания и циганска кранта. И двете са нещо сходни, но всъщност са тотално различни. Така опираме до въпроса "Какво играем"? В рандъм битка - аркади. В кланови- ММО-та. И докато едната игра има добре разработена система другата предлага щедри обещания. Идат избори, добре е да си спомним един забавен афоризъм: "Никой не може да Ви даде толкова, колкото ние можем да Ви обещаем!"

А колкото до балансировка на самите машини - това е тотално невъзможно в светлината на "игрови баланс". Виждал съм го само на 1 игра- Старкрафт.


  • 0

[color=rgb(51,51,51);][font="Verdana;"]Тържеството на разума се състои в това да живееш в мир с тези, които нямат разум.[/color][/font]

Публикувано изображение


#11 Raste

Raste
  • Администратор
  • 1399 Мнения:
  • Клан:BRAVE

Публикувано 19 октомври 2015 - 15:22

Бих добавил, че в AW за спот получаваш почти същата репутация като за експириънс. Като това дори градира - тоест ако имаш над 2000 спот вземаш с допълнителен мултипликатор. Затова има огромен смисъл да играеш скаута според класа му - да спотиш, вместо да се опитваш да правиш демидж.

 

Или пък ТД-ата получават снайпер бонус към повредите, които нанасят (ако уцелят и пробият без да бъдат контраспотнати) - тоест има сериозен смисъл да седиш отзад и да снайпиш.

 

Всички AFV/IFV/Recon пък освен това могат и да маркират таргета, при което той стои светнат 20 секунди без значение какво прави и получава максималния демдж... И добрите скаути го правят това с маркирането!

 

И още такива неща се чакат по-нататък


  • 0

Публикувано изображение
Asekato @ [1-Bul] RU
ex ESL BG WoT Master League Admin
Mrakar[EFE], след 4:1 загубени битки при атака на СХ: So pls lets keep this about BRAVE, they played well, they defended theirs clicker, we sucked out... GGWP...

Случайна мисъл от форума: Тук само за играта ли може да се хвалим или и за други работи ,защото аз играта не съм я играл ама за други работи мога да се похваля .


#12 Sharana

Sharana

    Дежурен трол

  • Moderators
  • 1996 Мнения:
  • Клан:ANGER

Публикувано 19 октомври 2015 - 15:23

Ама Шаране, аз това го говоря много отдавна. В смисъл, че не можеш да търсиш еднаква балансировка за буквално различни игри. Защото рандъм битка и тийм битка са си толкова различни, колкото са расов жребец за надбягвания и циганска кранта. И двете са нещо сходни, но всъщност са тотално различни. Така опираме до въпроса "Какво играем"? В рандъм битка - аркади. В кланови- ММО-та. 

А колкото до балансировка на самите машини - това е тотално невъзможно в светлината на "игрови баланс". Виждал съм го само на 1 игра- Старкрафт.

 

Затова енд гейм танковете са балансирани за една мета, която пасва на тийм битки и на този тиър ще се провеждат въпросните битки. За нелюбителите има ниски/средни тиъри с мета, която пасва точно за тях + PvE, което може и още да го набъфят ако им вярваме на обещанието, че на най-голямата сложност за единица време ще се вадят същите награди като в ПвП. Това е по-добрия начин, според мен защото има по нещо за всеки, а не всичко да се върти около рандъма и сиемките (+лилавярите дето искат да фармят сиемки в каквото хванат и колкото по-бързо и невидимо е, но с добро оръдие толкова по-добре) с организирания тийм аспект на заден план и да го мъчат с наличния рандъм баланс.

 

 

Бих добавил, че в AW за спот получаваш почти същата репутация като за експириънс. Като това дори градира - тоест ако имаш над 2000 спот вземаш с допълнителен мултипликатор. Затова има огромен смисъл да играеш скаута според класа му - да спотиш, вместо да се опитваш да правиш демидж.

 

Наградата я има, но сиемката си няма и идея как да спотва като хората без да го изпарят на първата минута, а статистика или кандидат-статистика (според възможостите) не му трябва награда, защото той просто иска да нагибава сиемки и спота не му доставя удоволствие. Това са две големи групи и затова има ред, че не им харесва такава мета. Да има роли и те се награждават, но не пасват на масовия рандъм манталитет откъдето идват проблемите както писах.


  • 0

Публикувано изображение

Intel Core i7-4790K / Asus Z97-Pro Gamer / 16GB (2x8GB) HyperX Fury Blue 1600 / MSI GeForce GTX 970 4G / FSP Hydro G 750W GOLD /  SSD Samsung 850 Evo 250GB / WD Caviar Black 1TB


#13 Raste

Raste
  • Администратор
  • 1399 Мнения:
  • Клан:BRAVE

Публикувано 19 октомври 2015 - 15:29

 

Наградата я има, но сиемката си няма и идея как да спотва като хората без да го изпарят на първата минута, а статистика или кандидат-статистика (според възможостите) не му трябва награда, защото той просто иска да нагибава сиемки и спота не му доставя удоволствие. Това са две големи групи и затова има ред, че не им харесва такава мета.

 

Затова сиемките играят MBT - има предостатъчно избор от тях. И ще стане като в повечето ММО-а - накрая всички търсят хилър или бъфер/дебъфер, т.е специализирани помощни класове, щото без тях принципно може, но не и ако ония отсреща ги имат и знаят какво правят :) И това мен ме кефи :)


  • 0

Публикувано изображение
Asekato @ [1-Bul] RU
ex ESL BG WoT Master League Admin
Mrakar[EFE], след 4:1 загубени битки при атака на СХ: So pls lets keep this about BRAVE, they played well, they defended theirs clicker, we sucked out... GGWP...

Случайна мисъл от форума: Тук само за играта ли може да се хвалим или и за други работи ,защото аз играта не съм я играл ама за други работи мога да се похваля .


#14 Sharana

Sharana

    Дежурен трол

  • Moderators
  • 1996 Мнения:
  • Клан:ANGER

Публикувано 19 октомври 2015 - 15:36

Затова сиемките играят MBT - има предостатъчно избор от тях. И ще стане като в повечето ММО-а - накрая всички търсят хилър или бъфер/дебъфер, т.е специализирани помощни класове, щото без тях принципно може, но не и ако ония отсреща ги имат и знаят какво правят :) И това мен ме кефи :)

 

Безспорно, това е и замисъла доколкото виждам. Въпроса е, че основната плащаща маса не може да играе съпорта и може да не иска ОБТ по религиозни причини. Те реват по форумите, че с не ОБТ не могат да пребият ОБТ и значи няма смисъл да играят, защото съпорта им е или под достойнството (няма килове и демидж които искат за да получават удоволствие) или банално не могат. Опасността е да ги послушат, за да правят повече пари, защото ни е ясно коя група е по-голяма - тази рандъмната или организираната.


  • 0

Публикувано изображение

Intel Core i7-4790K / Asus Z97-Pro Gamer / 16GB (2x8GB) HyperX Fury Blue 1600 / MSI GeForce GTX 970 4G / FSP Hydro G 750W GOLD /  SSD Samsung 850 Evo 250GB / WD Caviar Black 1TB


#15 GrimmReaperBG

GrimmReaperBG

    Reaper

  • Администратор
  • 7441 Мнения:

Публикувано 19 октомври 2015 - 15:38

Безспорно, това е и замисъла доколкото виждам. Въпроса е, че основната плащаща маса не може да играе съпорта и може да не иска ОБТ по религиозни причини. Те реват по форумите, че с не ОБТ не могат да пребият ОБТ и значи няма смисъл да играят, защото съпорта им е или под достойнството (няма килове и демидж които искат за да получават удоволствие) или банално не могат. Опасността е да ги послушат, за да правят повече пари, защото ни е ясно коя група е по-голяма - тази рандъмната или организираната.

Демонстираната до този момент еквилибристика от ВЦ по въпроса буди възхищение, не мислиш ли? :)


  • 0

[color=rgb(51,51,51);][font="Verdana;"]Тържеството на разума се състои в това да живееш в мир с тези, които нямат разум.[/color][/font]

Публикувано изображение





0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни