Към съдържанието


 
 

Най-харесвано съдържание


#70986 Новини от фронта

Публикувано от marescaGG на 23 април 2015 - 16:09

Българските кланове в Европа:

 

BRAVE вече с територии в Полша, Германия, Дания и Швеция. Доста добро представяне за тях. В момента те нямат никакви опоненти, но си заслужиха почивката след толкова опити да бъдат покорени от различни кланове, които взимаха Джутланд. ANGER са със същия брой територии, но всички те са в Полша. Сиемките (STRNK и STRNQ) се опитаха да си върнат родната страна, но тяхното приключение засега не е успешно. Подкланът оцеля 1 ден на картата, а първият клан е с 1 територия. Сега като поразгледам ландинзите виждам много повече български кланове. Около Полша и Германия се опитват да се качат на картата поне 5 различни клана всяка вечер. Това са BGTM, BGBRD, BG-S, BG_WP, F0RC3, BG_AD, BULBG, _BUL_, BA3OB и други. Всички те се опитват, но явно ще трябва да им дадем малко повече време. Въпреки, че не успяват да вземат земя, по пътя си към целта те побеждават доста добри противници, което е достйно за уважение. Ще им пожелаем късмет и ще стискаме палци!

 

Евроейска сцена:

 

Иберийският полуостров все така променлив. Върнаха се WG12, като -MM и F15 се опитват да се бият срещу SRSLY и ORLY. LGEND вече държат Англия почти 2 седмици, като победиха доста добри противници от сорта на F4CE, KAZNA, A-P, FIRE, P4IN и др. Сега 5UPER се опитват да направят нещо, но са далече от желания успех. Западна Европа принадлежи на OMC (OMNI и OM) , като CYA е единственият опонент там. WHYME си фармят злато, но изглежда, че WHYOU отново ще се бият с O-S-C за Северозападна Италия. Скандинавският полуостров вече стана доста интересна зона - KAZNA, 5UPER, CALM_, JUMBO и CZP ще се бият за златото там. Изглежда само CSA са в примирие с клановете там. Русия изглеждаше, че принадлежи изцяло на лилавия алианс, но кафевият алианс не оставя нещата просто така. Повечето от кафевите се върнаха на мапа и започнаха да нападат лилавите в тила. Все още по-голямата част от териториите там принадлежат на чехите (лилавите), но никой не знае какво ще бъде след 2-3 дена. Турският алианс води война с няколко полски клана, като французите P4IN им помагат. Засега турската коалиция си пази добре териториите, като вчера BTF-E бяха отново изтрити от картата, а DAC и S-V-D имат само по 2 територи. С напускането на 1SBP на Балканския полуостров размириците понамаляха. EFE, L-FEW и CARBO са в добри отношения помежду си, както и с клановете наоколо. Интересната новина е, че FAME ше напуснат картата до няколко дена, като първо искат да изтрият французите P4IN. След това те ще се насочат към някой друг регион на картата, предстои да разберем кой ще бъде той. (за този който питаше за G__G - това са приятели на FAME, които имаха мисия да вземат ландинг с 960+ злато, затова територията им беше дадена без бой).

 

Тролл Рубрика:

 

GrimmReaperBG получава наградата "най-добър играч" за тази седмица с неговото постижение - умря с бат чат за рекордните 48 секунди. Поздравления! Завръщането на Caudy в клана и Koko_v_(Bau)Maxa от Китай бе голяма радост за играчите на ANGER. Сега имаме всекиденвни "meeting-и" с тяхното участие. Разбира се те са само двамата, но говорят за 32-ма. Zoyo след като видя 7-те съвета на Zmiyarov как да бъдем добри във WoT, реши да си реролне акаунта. Сега е с 300+ битки и играе по-добре от всякога! Много време се чудехме от къде идва името Kastra83. За повечето от вас то все още не значи нищо - но вие не знаете това, което и ние. Всъщност името е от една случка през 83-та година, когато той бе кастриран заради комунистическите си възгледи. За първи път го разбрахме вчера, защото рожденният ден на Ленин беше доста добър повод да ни каже истината. Kaloianxxl A.K.A водопроводчикът отново се завърна във F0RC3, не знаем дали е защото си е сменил професията или просто някой от този клан го учи на нов занаят. Italianche-to вече напълно разочарован от Италия реши да се преименува на Seizov. Новото име не е никак случайно. То е знак на чест и храброст и само един играч в цялата игра може да го носи - и кой по-достоен от италиано-българския ас? Liuteniczata няма пари да си купи кетчуп и[color=rgb(40,40,40);font-family:helvetica, arial, sans-serif;background-color:rgb(246,246,246);] е спрял да играе Кланови през работнити дни, защото му била ниска заплатата. Сега BRAVE смятат да изместят всичките си кланови битки през Уикенда. Новото попълнение на ANGER (Lunes) вчера направи своя дебют срещу сиемките. Той показа на какво е способен с рекордните си 300 дмг на клановата с FV215B. Raste не можа да издържи. При него напражението буквално Raste... Той все още не може да повярва, че Лунес го напусна и реши да постне тролл темичка за него. Avaddon е доста неактивен напоследък. Вчера ни сподели, че жена му си купила много нови дрехи и сега прането и простирането, заедно с миенето на съдове не му оставя време за игра. [/color]

 

[color=#ff0000;][font="helvetica, arial, sans-serif;background-color:rgb(246,246,246);"]!!!Ако някой се засяга от тролл рубриката, нека да ми пише - не искам да обиждам никого, а просто да се посмеем малко!!![/color][/font]


  • 33


#43898 Overwolf код за 1 000 безплатно злато

Публикувано от jujar4e на 04 ноември 2014 - 05:16

                                                                                       World of Tanks Giveaway                                                                                     Play World of Tanks for 60min

Launch WoT to start or resume the countdown

48:09

Playtime to unlock Need a break? Your progress is saved for next time

 

Инсталирате програмата (линк),регистрация и вписване, пускате играта за час, след това  взимате код за 1 К злато в секция giveaway на програмата, активирате ги в сайта и готово.

Програмата работи по IP и хора с рутер и няколко компа няма как да вземат повече от един код...

След смяна на IP(изходящо) на втори компютър на който вече е казано че неможе да се даде кода след изтеклото време 1ч, автоматично без чакане се получава кода


  • 28


#111293 Обединението - в действие! (Информация)

Публикувано от marescaGG на 05 февруари 2016 - 12:50

Засега как изглеждат клановете в обединението:

 

- клан 1: -BSA- създаден след преливането на играчи от Ангър и Брейв + индивидуални играчи от др. кланове, приема само индивидуални кандидатури (ограничено място в клана).

Изисквания:  минимум 6 боеспособни т10 танка с 2300+ среден дмг и 1800+ WN8 рейтинг. Активност 4 дни в седмицата. За кандидатури:  _Gr1zu_

 

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

- клан 2: -BSU- - създеден след преливането на играчи от ANGER, F0RC3, BGSBT, BGPZB и BGBRD, приема само индивидуални кандидатури (ограничено място в клана). 

Изисквания: 5 боеспособни Т10 танка с 2000+ среден дмг и 1400+ WN8 рейтинг. Активност 3-4 дни в седмицата. За кандидатури: BrutalnoTochen + Nalivaiko

 

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

- клан 3: -BSF- - приема само индивидуални кандидатури

Изисквания: 4 боеспособни Т10 танка с 1800+ среден дмг и 1200+ WN8 рейтинг. Активност 3-4 дни в седмицата. За кандидатури: Levski166 + Penjabito

 

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

- клан 4: -BSS- (бивш BGTC) - приема индивидуални и групови кандидатури

Изисквания: 3 боеспособни Т10 танка с 1600+ среден дмг и 1000+ WN8 рейтинг. Активност 3-4 дни в седмицата. За кандидатури: Staloun + kala64

 

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

- клан 5: -BSL- (to be renamed) - приема само индивидуални кандидатури

Изисквания 2 боеспособни Т10 танка с 1500+ среден дмг и 800+ WN8 рейтинг. Активност 3-5 дни в седмицата. За кандидатури: MOLITVA

 

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

- клан академия: EPIC - само индивидуални кандидатури

Изисквания: Няма изисквания откъм техника (танкове), Скорошен WN8 рейтинг да е равен на общия рейтинг на акаунта + 300 отгоре (като минимум) - това се прави с цел играчът да показва игрови просперитет. За кандидатури: Coruin, KM1982BG u FidelisBG

 

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Приемаме кандидатури на нови кланове, които искат да се присъединят към малкото ни общество, единствените изисквания ще са преименуване на клан и задължително използване на нашия ТС сървър (ts.brave.pro). Ако съм изпуснал някого, напишете ми в тази тема да ви добавя. Тази тема ще е полезна предимно на играчите, които тепърва обмислят да се присъединят към обединението, да имат преглед над това кой за какъв клан може да кандидатира. (Вчера вечерта в ТС-а имаше над 200 души на линия, което само по себе си вече е постижение). 

ПП: Дано да няма сърдити, но съм направил клановете по определена номерация (според времето им на включване в проекта).

 

Много успехи!

 

Peace


  • 25


#9390 «mpmp Mod Pack (MMP)»

Публикувано от mpmp на 27 март 2014 - 13:44

СТРАНИЦАТА НА МОД ПАКЕТА СЕ ПРЕМЕСТИ ТУК

Тази тема и страница тук вече няма да я поддържам и няма да отговарям в този форум.


Публикувано изображение
  • 22


#137559 Направихме го , момци !

Публикувано от Majstoraa на 07 ноември 2016 - 01:45

Макар и да не бяхме с най-добрите си играчи , успяхме да победим руснаците  !

_cmTimw2WQFzJmTucv68YA-article.jpg


  • 19


#117266 Обединението - в действие! (Информация)

Публикувано от Stancho на 21 март 2016 - 17:54

Една подобна история с един друг клан от друга планета :) Усмихнете се бре хора или ме напсувайте нп сигурно заслужавам :)

 

 

 


  • 19


#72794 Новини от фронта

Публикувано от marescaGG на 06 май 2015 - 23:09

Българските кланове в Европа:

 

По мои сметки в момента българският алианс има 20 територии (цяла Полша, Литва и Латвия, територии от Германия и части от Беларус). В момента всичко върви много добре и спокойно - опоненти много няма. Днеска R1SE  нападнаха територия на BRAVE, но F0RC3 ги прикриха и победиха лесно с 15 на 4. ANGER и BRAVE само си взимат злато и играят стронгхолди, Щрафбатите пазят ландинга няколко дена - за жалост преди няколко минути го загубиха от PSQD, което предвещава нови опасности. Забелязах MAN_2 да се пробват да вземат Португалия, BG3AD с опит да вземат бунт на FAME, ВАЗОВ полагат усилия да вземат Дания, BGBRD се бият на Courland, BG_WP правят опити за Холандия , както и Murmans (където стигнаха до финал), BG_AD и BG-S ландват на Балеарските о-ви, но всичките кланове засега нямат успех в опитите се. BGA взеха Дания, но за жалост изгубиха територията си на другия ден.

 

Европейска сцена:

 

Борбата за короната на Испания продължава с пълна сила, До скоро доминиращият клан там 5UPER напусна картата, след няколко загуби. На тяхно място DAC и HDU ще се бият за златото там, заедно с WG12, които се справят много добре до момента. Англия все още е в ръцете на LGEND - румънците заслужиха златото си, пазят ландинга от много време и не се дават на никого. CSA взеха Британия, но това не им стига - те даже не си сложиха HQ и днеска ще се опитат да вземат Ирландия. CYA се бият с OMNI и WHYME, но просто нямат никакви успехи там... много добро противопоставяне и на OMNI и на WHYME.. WHYOU и OM стоят настрана от всичко и просто си фармят златце. Имаше спекулации, че французите P4IN ще нападнат WHYOU в гръб, но засега това си остава само мълва. CARBO бяха изтрити от Балканите, като сега турският алианс просто ще се стои без никакви битки. Скандинавският п-в принадлежи на клановете от семейството EFE, както и техните приятели -SED-. Изглежда, че повече няма да има битки за Западна Русия - лилавият алианс напусна зоната, като остави всичките си територии на кафевия алианс, както и на съюзниците си там -NT-, EL_SQ, 1STLT и PMHC. Битката за Украйна приключи, с напускането на немския клан F4CE, които си имаха за противник точно поляците PMHC. 1PADX ще се опитат да направят нещо срещу латвийците от 1STLT, но за 2 дена са взели само 1 територия. Те няма за къде да бързат, поне докато държат ландинга Gomel. Италия разделена между 3 клана - O-S-C държат своите територии, като тях ги нападат поляците от STRNK (които имат 1 територия и са си направо на изпарения - даже ако не бъркам, те на тази територия в момента нямат чипове, но ще бъдем сигурни след 24:00). 9-TD и 1SBP ще се опитат да отнемат Lazio от FAME, което предвещава интересна война там. В Турция имаме L-FEW и L-BUN, които имат CMON за свой опонент - там войната тепърва започва, но може и бързо да приключи. 

 

Публикувано изображение[color=#ff0000;]Тролл Рубрика: (това, което предстои да прочетете не се препоръчва за: деца под 18, възрастни над 50, клюкари и хора със слабо сърце. Може да съдържа цинизми и бъзици, които може и да не понесете. Моля Ви, не го правете вкъщи и не разспространявайте информацията, която ще получите)[/color]

 

От шпионите си наскоро разбрахме, че Nobalistic, който наскоро се присъедини към PXA започва да учи Английски. Той напредва много бързо с езика, сякаш му е в кръвта - и кой по-добър учител за него от самия г-н Бареков. Най-добрият играч с медиуми, леки танкове, артилерии, ПТ-Сау, рекордъорът за най-бързо умиране с бат чат, човекът-танк самият GrimmReaperBG се опита да докаже, че WZ-132 със 100 милиметровото оръдие е много по-добро от същия танк с малкото оръдие. Разбира се, за да докаже, че е прав се пусна в двубой срещу VACMAC, завършил не просто с неуспех, но и позор за следващите 32 години и почивка от ТС-а доживот. В ANGER се проведе 1в1 турнир по повод никакъв повод, където победителят бе Трамзи. Лилавият гранд от Горно-надолнище, любовникът на Камен (KM1982BG) след тази победа се опълчи на самия Spiji A.K.A The Mighty Commander Of Epic, с думите "ти си много слаб за мен". След кратък двубой между Spiji и Tramzi, който завърши с унизителна загуба от страна на лилавия ни герой, Трамзи напусна ТС-а набързо и е решил да не се появява докато не забравим случилото се (което няма как да стане). Apocaliptis A.K.A LordKynev(Конев) A.K.A StricklandBG A.K.A Maxyon вече прави рекорд, като е бил в 21 различни клана, като последните 4 са в рамките на 1 месец. Докъде ли ще стигне многоименният ни герой - предстои да разберем. Наскоро падна една велика крепост в Полша - Podlachia, която бе защитавана от ANGER с месеци и години, като много кланове се опитаха да я превземат, но никой от тях не успя, а даже някои от тях се и разпаднаха след това. Единственият клан, който успя да направи това бе BRAVE и по-точно самият КироКокалите. Не се бъркайте с името, това не са много хора, а си е направо армия от един. Той е единсвеният, който успя да превземе непревземаемата полска крепост... какво друго освен адмирации. Kaloianxxl от династията Асеневци, великият водопроводчик, наследникът на българските канализации, защитникът на "подземния" свят отново се завърна във F0RC3, като той вече напусна 3 пъти и бе приет за 4-ти път. Малко кланове биха приели играч, който е напуснал 3 пъти, но пък не става дума за обикновен играч, а за Цар Калоян a.k.a Kaloianxxl. От друга страна пък имаме Brrox, може би си спомняте от българската история - Ивайло - селянинът цар. Точно такава съдбва е сполетяла и Brrox, който след толкова време прекарано в танковете, в момента е господар на матраците в Икеа. Той работи усърдно да си купи истинска реплика на Tiger II, като очаква с него да завладее и веригата магазини Айко. BRAVE е български клан, целящ да обединени ерудирани играчи, както пише на страницата им на официалния сайт, от друга страна пък Hard2Ban е български играч, целящ да разедини едудираните играчи от BRAVE. 


  • 16


#64987 [УСЛУГА] Пратете ни своя най-добър риплей или риплей с уникален момент, ние щ...

Публикувано от Raste на 14 март 2015 - 10:38

Здравейте танкисти и танкистки!

 

Ако имате риплей, на нещо, което смятате за уникално добра игра или уникален момент - пратете ни го - евентуално ще го направим на клип, ще го коментираме и ще го качим в YouTube.

 

Риплеите, които ще бъдат правени на клипове ще се подбират (тоест няма гаранция, че всичко, което пратите ще се направи на клип). Критериите са следните:

 

  • Демонстрация на отлично владеене и познаване на качествата на танка - позициониране и стрелба
  • Демонстрация на умения за тактическо разбиране на ситуацията - позициониране, движение по картата, съдействие с отбора, примамки и т.н.
  • Зрелищно отиграване

Ще търсим риплеи, съдържащи по възможност и трите елемента. 

 

Също така, може и да не е велика игра като цяло, но да има момент, който да е велик - примерно сам срещу двама, трима и им счупвате канчетата. Ако имате такива - пратете с указание към коя минута се случва великото събитие.

 

Клипове показващи ситуации, в които развръзката е постигната благодарение предимно на поредица от случайни събития е малко вероятно да бъдат правени.

 

Клиповете ще бъдат коментирани от мен (и гост водещи). Във връзка с това при предоставянето на риплея автоматично се съгласявате, че можем да си приказваме каквото си искаме и ни се доверявате, че то няма да накърни (твърде много) чувствата на някого. 

 

Ако имате риплей, който смятате, че отговаря на критериите и бихте желали да споделите  - пишете ми на лично съобщение с линк към риплея. Ако го правим на клип, ще ви върна отговор, ако не - моля не настоявайте повече.

 

Моля, по възможност пращайте риплеи само от текущата версия на играта!

 

Също така, моля пращайте риплеи с 9-10-и тиър. По-ниски тиъри ще бъдат пускани при наистина уникални игри - примерно 12 кила или пък 5000 демидж в 6-и тиър, нщо такова...


  • 16


#63712 Видове снаряди и механиката им.

Публикувано от vladisam на 07 март 2015 - 00:28

Осоколъчно-фугасни(HE,ОФ),бронебойни (ББ,AP), подкалибрени (БП,APCR), кумулативни(КС,HEAT), HESH - Какво значат и какво правят?

 
Накратко казано,при успешно пробиване,гореизброените премахват точки живот от вражеските танкове и унищожават/повреждат модули и отстраняват членове от екипажа (оръдие,боекомплект,водачи,мерачи,командири и т.н.),което е полезно за вас и съюзническия отбор.
 
Обаче,всеки вид снаряд работи по различен начин и има различна механика. Всеки вид има своите плюсове и минуси.
 
Разбиране на механиката на всеки вид снаряди е един от най-важните аспекти за добро представяне в битка.
 

Все пак,преди да разгледаме всеки вид поотделно, трябва да се разгледат някои други фактори: пространствена броня(spaced armor,екрани),нормализация,рикошет,overmatch (превъзхождане),поражения по модули,пробиване на обекти и сплаш(осоколки).

Екрани,пространствена броня,spaced armor:

Публикувано изображение
Повечето от танковете в играта имат екрани. Екран е название за два слоя броня с пространство между тях. Изстрел,който пробие външния слой броня,трябва да пробие и вътрешния слой,за да нанесе поражения по вражеския танк. Проблема е,че след като е пробил външния слой е изгубил част от пробивността си и ще бъде трудно да пробие и втория слой броня,както можем да видим на снимката отгоре. 

Когато това се случи,вие ще видите белег от пробил снаряд на вражеския танк,но ще чуете и "that one bounced" без да направите никакви поражения по вражеския танк. Това не е бъг,така работи "екрана".

Научаване къде даден танк има екран ще бъде дълго,но ще ви направи по-добър играч. Например,веригите отстрани на танковете се считат за екран към корпуса.

Нормализация:

Публикувано изображение
Fig 1: Снаряд се приближава към броня,която е под ъгъл.
Fig 2: Острият край на снаряда "захапва" бронята под ъгъл и инерцията на снаряда + ъгъла на бронята карат снаряда да се извърти от наклона.
Fig 3: Снаряда пробива бронята.

Снарядът се извърта нагоре,защото острия край "захапва" бронята,която от своя страна го забавя,все пак инерцията го "прекарва" през бронята. Снарядите са направени да действат така.

Големината на градуса,под който снаряда се извърта,се казва "нормализация". Снаряда се "нормализира", (опитва се да удари бронята под 90 градусов ъгъл,т.е. перпендикулярно на броянта.) когато удари броня на танк. Снаряди,които се "нормализират" имат по-голям шанс да пробият от колкото снаряди,които не се "нормализират",защото ако снаряда се "нормализира" с 5 градуса при удар с броня,която е под 45 градуса, реално снаряда удря броня с 40 градусов ъгъл. По-малък ъгъл = по-малка ефективна броня = по-голям шанс за успешно пробиване.

Ако калибъра на снаряда е 2 пъти по-голям от дебелината на бронята,която удря (120мм снаряд срещу 60мм броня.),то снаряда ще се нормализира повече от по-малък калибър снаряд.

Рикошет:

Рикошетите са функция на наклонена броня или на танк,който е завъртян,спрямо пътя на снаряда.

Публикувано изображение

Две плочи броня,с еднаква дебелина. Едната на 90 градуса,другата на 45. Както виждате,тази завъртяна на 45 градуса има доста по-голяма ефективна броня.
Ето как 100мм плоча може да спре снаряд с 200мм пробивност,ако е завъртян достатъчно.

Когато плоча с достатъчна дебелина достигне ъгъл от 70 градуса или повече след нормализацията,вашият снаряд автоматично ще рикошира,не зависимо колко пробивност вашият снаряд има. Снаряд с 300мм пробивност ще рикошира от 80мм плоча,ако тя е завъртяна на 70 градуса или повече след нормализацията.

Превъзхождане:

 ... Освен ако вашият снаряд е толкова голям,а целта е толкова мека,че вашият снаряд превъзхожда бронята на вражеския танк. Ако калибъра на снаряда е 3 пъти по-голям от дебелината на бронята,която удря (например 120мм снаряд удря 40мм плоча),то снаряда ще пробие независимо от ъгъла на завъртане на бронята или нормализацията.

Поражения по модули:

Всеки танк има модули. Те могат да са външни (оръдие,вериги,прибори за наблюдение) и вътрешни (боекомплект,двигател,радиостанция). Всеки танк също така има и екипаж,съставен от 2 до 6 члена(командир,мерач,водач,радист и пълнач),като при някои танкове може да има 2 члена с една и съща специализация(AMX AC 48 има 2 мерача,E100 има 2 пълнача) или 1 член да има няколко специалицазии (Един от пълначите на ИС-7 е също така и радист).

Всички тези модули и членове имат точки живот.

Количеството точки живот на модулите и членовете зависят от нивото на танка и неговият клас,обикновенно доста по-малко от количеството точки живот на танка. Например: боекомплекта на Е100 има няколко стотин точки живот,докато целия танк има 2700.

Когато даден модул бъде ударен от снаряд или осоколка той получава "спасяващо хвърляне". "Спасяващото хвърляне" става когато даден модул бъде ударен и е на път да стане повреден,се хвърлят зарове (RNG) и така този модул би могъл да се запази напълно здрав,т.е. въобще да не бъде повреден или унищожен.

Когато модул достигне 50% или по-малко от своите точки живот (дори след "спасяващото хвърляне"),той става повреден. Повредените модули се оцветяват в оранжево и не работят напълно ефективно:

-Повредено оръдие е доста по-неточно.
-Повреден двигател има само 50% от своите конски сили и ако бъде ударен има шанс танка да бъде подпален.
-Повредена радиостанция има значително по-малък обхат.
-Повредените прибори за наблюдение НЕ НАМАЛЯТ ОБЗОРА(view range).
-Повреден купол се завърта 2 пъти по-бавно.
-Повреден резервоар за гориво увеличава шанс за подпалване,ако бъдат ударени отново.
-Повреден боекомплект забавя презареждането 2 пъти.
-Повредени вериги увеличават шанса за тяхно унищожаване.[color=rgb(40,40,40);font-family:helvetica, arial, sans-serif;background-color:rgb(243,243,242);] [/color]

-Ранен командир намаля обзора и се премахва 10%-ния бонус към основните умения на другите членове на екипажа.
-Ранен водач намаля бързината и маневреността на танка(същото наказание като при повреден двигател).
-Ранен мерач намаля точността,увеличава времето за прицелване и забавя завъртането на купола.
-Ранен радист намаля обхвата на радиостанцията.
-Ранен пълнач увеличава времето за презареждане.

Когато даден член на екипажа бъде ранен,всички умения,които има обучени се деактивират(ако командира бъде ранен,няма да имате шесто чувство и т.н.)

Ако даден модул достигне 0 точки живот,той става унищожен.Унищожените модули са оцветени в червено. Унищожения модул не работи.

-Унищожени вериги правят танка неподвижен.
-Унищожено оръдие не може да стреля.
-Унищожена радиостанция намаля още повече обхвата.
-Унищожени прибори за наблюдение намалят обзора.
-Унищожен двигател правят танка неподвижен и има шанс танка да бъде подпален.

Все пак,има някои изключения.
-Унищожен модул автоматично ще се поправи(скоростта зависи от процента "Ремонт",който имат неранените членове на екипажа).
-Член от екипажа не може да бъде унищожен,само ранен.
-Резервоар за гориво не може да бъде унищожен,само повреден.
-Ако боекомплекта бъде унищожен,той се взривява и унищожава целия танк.
-Ако целият екипаж бъде ранен,танка се брои за унищожен.

Пробиване на обекти:

В играта някои от обектите са унищожаеми(огради,коли и т.н.). Някои от обектите(къщи или част от къща) ще спрат снаряда,докато други (огради,коли) ще бъдат пробити от снаряда и ще продължат пътя си. Снаряди,които минат през обект губят част от пробивността си.

Сплаш:

Публикувано изображение

На снимката се вижда как нашият снаряд не уцелва танка и някои ще си помислят,че няма да има поражения по вражеския танк. Не винаги е така. Някои видове снаряди (НЕ,HESH) имат една подробност,наречена "радиус на разпръскване на осоколките". Когато снаряд от тези два вида удари нещо,играта прави кръг около него:

Публикувано изображение

.. и всичко около него получава поражения(най-често част от потенциалните поражения на снаряда или просто унищожава/поврежда външен модул).
Заради механиката на ОФ(НЕ,HESH) снарядите по-дебелата броня поема по-малко поражения. Тоест,ако радиуса на сплаша припокрива вражеския танк,то той ще поеме някакви поражения(доста по-малко отколкото директен удар върху танка,но все пак намалява точките живот на вражеския танк. Има и вариант в който ако "сплашнете" вражески танк може да поеме повече поражения от колкото директен удар). Хубавото е,че ако няколко танка попаднат в радиуса на сплаш,всичките ще поемат демидж.

Сега,нека да разгледаме различните видове снаряди.


Бронебойни:

Също така наречени ББ,AP. 

ББ снарядите губят пробивност при големи дистанции. Това означава,че когато стреляте по танкове,които са на големи разстояния от вас,снарядите ще изгубят част от пробивността си по време на пътя,който изминават. Данните за пробивност в играта са дадени за 100м разстояние. Снарядите губят пробивност когато дистанцията до целта е повече от 100м.

ББ снарядите "нормализират",когато ударят плоча,която е под ъгъл (ако помня точно,около 2 градуса).

ББ снарядите могат да превъзхождат броня.

ББ снарядите нямат осоколки(нямат сплаш).

ББ снарядите имат нормален шанс да направят поражения по модулите.

ББ снарядите 
продължават когато преминат през някои разрушаеми обекти.

Кога да ползваме ББ снаряди?

Оръдия с висока пробивност.Вижте пробивността на оръдието с което ще стреляте и го сравнете с бронята на танковете,които ще виждате в битка. Ако пробивността е достатъчно висока,за да пробивате без проблем слаби места или въобще бронята им,изберете ББ снаряди.

Кога да не ползваме ББ снаряди?

При оръдия с голям калибър,но късо дуло. Гаубици и т.н. "derp" оръдия.


Осоколъчно-фугасни:

Също наречени ОФ или HE. Когато ОФ снаряд удари вражески танк,той експлодира. ОФ може да пробие вражески танк и да експлодира вътре в него.

Ако ОФ снаряда пробие вражеския танк,той прави своите потенциалните поражения по всичко вътре в танка(точки живот,модули,екипаж).

Все пак,ако ОФ снаряда не пробие вражеския танк,той губи 50% от потенциалните си поражения. С останалите си потенциални поражения,той все пак трябва да влезе в танка и по този начин губи някаква част от пораженията си за всеки мм,който преминава.

Публикувано изображение

Когато снаряда експлодира,като горепосочения пример, 45 градусов конус с лъчи е създаден и намаляването на пораженията от ОФ снаряда се калкулира от лъча,който пробива най-тънката броня. Все пак,многото лъчи имат шанс да ударят няколко модула или члена от екипажа,ОФ снарядите имат по-голям шанс да повредят/унищожат модул или да ранят член на екипажа.

За потенциалните поражения:

-Ако потенциалните поражения достигнат 0 по пътя на пробиването,ще чуете "that one bounced" или "рикошет". Тогава вражеския танк няма да получи поражения.
-Ако са останали потенциални поражения,след като е премината бронята,то тези поражения ще намалят точките живот на танка.
-Ако е премината бронята,но след това открие още един слой броня(екран),то ОФ снаряда ще изгуби още повече от потенциалните си поражения.

За да откриете какъв е радиуса на разпръскване на осоколките за даден снаряд,то поставете курсора на мишката върху икона на снаряд,докато сте в гаража,склада,магазина или прозореца за попълване на консумативи и снаряди и за поправяне на танка.

Публикувано изображение 

ОФ снарядите НЕ губят пробивност при големи дистанции.

ОФ снарядите не се "нормализират".

ОФ снарядите не могат да превъзхождат броня.

ОФ снарядите имат сплаш.

ОФ снарядите имат нормален шанс да направят поражения по модулите.

ОФ снарядите не продължават след удар в унищожаем обект.


Кога да ползваме ОФ снаряди?
Оръдията с голям калибър имат по-големи потенциални поражения. Използвайте ОФ снаряди в оръдия с голям калибър за своето ниво (152мм оръдие на КВ-2,122мм оръдие на КВ-1).

Кога да не ползваме ОФ снаряди?
В оръдия с малък калибър. Също така ОФ снарядите се представят много зле срещу екрани.

Подкалибрени:

Също наречени БП,APCR. Те са почти идентични на ББ снарядите. В играта са най-често срещания златен снаряд,както и стандартен на всички тиер 10 средни танкове и някои други. Хубавото на БП снарядите е,че се движат в по-голяма скорост в сравнение с ББ снарядите.

БП снарядите губят повече пробивност на големи дистанции отколкото ББ снаряди.(изключение правят БП снарядите,ако са стандартни на оръдието,напр. тиер 10 средни танкове).

БП снарядите се "нормализират".

БП снарядите могат да превъзхождат броня.

БП снарядите нямат сплаш.

БП снарядите имат нормален шанс за поражения по модулите.

БП снарядите продължават след като преминат през някои разрушаеми обекти.


Кога да ползваме БП снаряди?

При оръдията,които ползват ББ снаряди като стандартни. Стреляйте с БП снаряди,когато ББ не могат да пробият вражеската броня. Имайте едно на ум,защото БП снарядите са много скъпи. 

Кога да не ползваме БП снаряди?

Когато с ББ можем да пробием вражеската броня без затруднения.


Кумулативни:

Също така наречени KC,HEAT. Кумулативните снаряди експлодират при удар,но се насочват право напред,а не се разпръскват като ОФ снарядите. Те се представят много зле срещу екрани и броня под голям ъгъл. 

КС снарядите не губят пробивност при големи дистанции.

КС снарядите не се "нормализират".

КС снарядите не могат да превъзхождат броня.

КС снарядите нямат сплаш.

КС снарядите имат нормален шанс за поражения по модулите.

КС снарядите не продължават след като ударят някои от разрушимите обекти.

Кога да ползваме КС снаряди?


При оръдия с голям калибър. Всяко оръдие,което прави големи поражения с ОФ снаряди,прави и с КС снаряди.

Кога да не ползваме КС снаряди?

Когато стреляте по силно завъртяна броня или срещу екрани.

HESH:

Те са "супер" ОФ. Ползвайте ги когато знаете,че ще пробиете с тях или когато не можете със стандартния вид снаряд. Не съм много сигурен,но май само FV215b 183,FV 4005 Stage 2 и FV4202 ги ползват.

 


  • 16


#118172 mu6tu4e представя: TVP VTU, IS-3 и разни други танкове/с коментар

Публикувано от mu6tu4e на 30 март 2016 - 10:44

Здравейте, от известно време качвам клипчета с коментар в YouTube. Правя го, понеже хората от клана се радват и обичат да си гледат играта на клипове. Приятно ми е да се занимавам и канала вероятно ще просъществува известно време, така че заповядайте, ако решите. Ще се радвам да съм полезен на повече българи. В клиповете споделям разни по общи съвети, стратегии и мнения за различни танкове, от които вероятно ще могат да се възползват по неопитните играчи. Не съм уникум или нещо подобно, но в случай, че се интересувате как се справям с играта, можете да направите справка тук: https://wot-life.com...player/mu6tu4e/

 

 

 

 

 


  • 16


#71358 Новини от фронта

Публикувано от marescaGG на 26 април 2015 - 21:57

Интервю с ANGER - Epic Rage Clan
 
Публикувано изображение

 

 

[color=rgb(40,40,40);font-family:helvetica, arial, sans-serif;background-color:rgb(246,246,246);]1) Кажете ни нещо за клана - защо беше създаден? с какви цели е създаден? Как се стигна до това име?[/color]

 

[color=rgb(40,40,40);font-family:helvetica, arial, sans-serif;background-color:rgb(246,246,246);]Целта ни беше да съберем най-добрите български играчи в един клан, за да доминираме на картата. Ако за другите победа над някакъв си клан на 1/16 финал на ландинг е достатъчна, то за нас да имаме 5 територии в Европа е същото. Името беше може би най-трудната част, едни искат едно други искат второ и се чудим кое най-много би допаднало. Все пак и детайлите са важни. Първо беше ANGER, после го сменихме на RAG3 и след като дойдоха попълненията от EPIC, решихме да го преименуваме на Epic Rage Clan [ANGER].[/color]

 

[color=rgb(40,40,40);font-family:helvetica, arial, sans-serif;background-color:rgb(246,246,246);]2) Всички знаем кои са основателите на клана.. Кажете ни нещо което не знаем за вас? От къде сте? Как израснахте до това професионално ниво? От кого сте се учили? и кого смятате за ваш ментор?[/color]

 

[color=rgb(40,40,40);font-family:helvetica, arial, sans-serif;background-color:rgb(246,246,246);]Ами едва ли има нещо което да не знаят хората, но по принцип сме родени в Прага, Чехия, но живеем в България от доста време. Чак пък професионално ниво не бих казал, но си ни бива :P Честно казано няма определен човек, от когото да сме се учили, просто пообикаляхме интернационални кланове и понаучихме от всеки по малко. [/color]

 

[color=rgb(40,40,40);font-family:helvetica, arial, sans-serif;background-color:rgb(246,246,246);]3) Какво означава мотото на клана? и защо избрахте нацепена акула за аватар?[/color]

 

[color=rgb(40,40,40);font-family:helvetica, arial, sans-serif;background-color:rgb(246,246,246);]Мотото и логото говорят сами по себе си. Като ги събереш в едно става нещо от сорта "мачкай, за да те уважават"[/color]

 

[color=rgb(40,40,40);font-family:helvetica, arial, sans-serif;background-color:rgb(246,246,246);]4) Каква е атмосферата вътре в клана? Как успявате да сте сплотени? и кои играчи са основното ядро? (ако може и малко повече любопитни факти за тях)[/color]

 

[color=rgb(40,40,40);font-family:helvetica, arial, sans-serif;background-color:rgb(246,246,246);]Атмосферата е доста дружелюбна, въпреки че има някои разногласия между играчите. Който влезе в клана, не е просто съотборник - доста сме сплотени, като даже хората и да не са в играта, а на работа, си влизат в ТС-а да си бъбрим. Ако почна да изреждам хората, които са основно ядро, то ще отнеме много време. Това са минимум 30 човека, които са почти всяка вечер на линия.[/color]

 

[color=rgb(40,40,40);font-family:helvetica, arial, sans-serif;background-color:rgb(246,246,246);]5) Много хора смятат че да поддържаш баланс с уникални играчи и голямо его е много трудно.. Как успявате? [/color]

 

Всичко е много просто. Просто трябва да имаш авторитет, да знаят, че за всичко си има последсвия. И най-вече, за да ги "нахраниш" им давай от това което им е нужно - при нас това са победите - ако падаме 1 месец, то ANGER няма да го има със сигурност, хората няма да имат желание да идват, защото ще знаят, че ги чака поредното разочаровани.

 

[color=rgb(40,40,40);font-family:helvetica, arial, sans-serif;background-color:rgb(246,246,246);]6) Какви са бъдещите цели пред клана?[/color]

 

[color=rgb(40,40,40);font-family:helvetica, arial, sans-serif;background-color:rgb(246,246,246);]Нашата цел е да си възстановим третия отбор и да вземем способни командири, които да ръководят трите отбора. Целта не е никак лесна, но с малко усърдие и много упоритост, ще стане.[/color]

 

[color=rgb(40,40,40);font-family:helvetica, arial, sans-serif;background-color:rgb(246,246,246);]7) Обмисля ли се проект за втори клан? и защо ако е да/не?[/color]

 

Имаше такава идея, обаче кланът трябваше да е интернационален, тъй като няма как да набереш още 100 български играчи като тези в ANGER. Идеята се провали, тъй като командирите там не бяха готови за такова начинание. А за втори български клан от рода ANGER  няма изобщо да говоря - отхвърля се отсега. Кръста и без това ме боли да нося 90+ човека на гръб, та да се занимавам с още толкова... (това, разбира се, е в кръга на шегата)

 

[color=rgb(40,40,40);font-family:helvetica, arial, sans-serif;background-color:rgb(246,246,246);]8) Любими противници на глобалната карта.. и защо?[/color]

 

[color=rgb(40,40,40);font-family:helvetica, arial, sans-serif;background-color:rgb(246,246,246);]- Ами имаме си любими опоненти на определени карти - например -NT- на Siegfried Line са ни любимци. STRNK - Komarin. PTS - където ги хванем.[/color]

 

[color=rgb(40,40,40);font-family:helvetica, arial, sans-serif;background-color:rgb(246,246,246);]9) За краткото си време от създаването на ANGER кои са ви били най-трудния противник на глобалната карта?[/color]

 

[color=rgb(40,40,40);font-family:helvetica, arial, sans-serif;background-color:rgb(246,246,246);]Най-трудният бих казал GOP. Още при битките за Западна Европа, можехме да се бием с 3 клана едновременно, но дойдат ли португалците - изведнъж почваме да губим.[/color]

 

[color=rgb(40,40,40);font-family:helvetica, arial, sans-serif;background-color:rgb(246,246,246);]10) Всеки клан си има слаби карти както и силни.. кои са вашите?[/color]

 

[color=rgb(40,40,40);font-family:helvetica, arial, sans-serif;background-color:rgb(246,246,246);]Няма карта в Европа, която да не сме научили - може би малко руските. Слаби са ни провинция (да играеш карта за Т1 с десятки е смешно..) и африканските карти, тъй като не съм ги играл никога.[/color]

 

[color=rgb(40,40,40);font-family:helvetica, arial, sans-serif;background-color:rgb(246,246,246);]11) Какво ви е взаимоотношението с Българските кланове.. имате ли желани противници сред тях?[/color]

 

Няма български клан, на когото бих отказал помощ. В момента смея да кажа, че българските кланове са по-сплотени от всякога (поправете ме ако греша). Преди време имахме кавга с BG_AD, но с тяхното "разпадане" вече нямаме противници сред българите.

 

[color=rgb(40,40,40);font-family:helvetica, arial, sans-serif;background-color:rgb(246,246,246);]12) Изпитвате ли нужда от нови попълнения и как ще ги предразположите да изберат вас?[/color]

 

Нямаме някаква огромна нужда от играчи - аз държа на старите кучета, които си имам. Всеки нов който влезе ще има малко тест периодче, в което ще бъде тестван как играе и ще се държи на неговата активност. Ако вие сте човекът, който иска да влезе в клана - искам да кажа, че изискванията не са да играеш 24/7, а да си на линия за кланови, което може да е 7 часа седмично по един час всеки ден. Няма да карам никого да избира нас, тъй като ако някой го иска, вече да ме е попитал. Все пак сме доста известен клан, ако човекът не знае кои са ANGER, то със сигурност не покрива изискването откъм статистика. 

 

[color=rgb(40,40,40);font-family:helvetica, arial, sans-serif;background-color:rgb(246,246,246);]13) Предстои мини-кампания.. какви са ви плановете за нея?[/color]

 

[color=rgb(40,40,40);font-family:helvetica, arial, sans-serif;background-color:rgb(246,246,246);]Моите планове са да влезем в топ 5 този път, ще видим как ще се представим. Досега винаги сме били топ 10, но все пак кланът расте, трупаме опит и нови много добри играчи. В момента сма във върхова форма и очакванията стават по-големи. Разбира се, фатът, че ще се дава някакъв много добър танк, премиумна осмица (в случая ИС-5) ще попречи на клана да се класира напред, но пък е доста важно играчите да са доволни. [/color]

 

[color=rgb(40,40,40);font-family:helvetica, arial, sans-serif;background-color:rgb(246,246,246);]14) Доволни ли сте от проекта ANGER ? оправда ли очакванията на създателите? пояснете..[/color]

 

[color=rgb(40,40,40);font-family:helvetica, arial, sans-serif;background-color:rgb(246,246,246);]Ако бях попитан същият въпрос преди малко повече от месец - бих казал, че съм недоволен. Просто стояхме на картата и фармихме по 8 хиляди злато на ден и не се биехме с никого. Тази неактивност докара клана до само 1 отбор всяка вечер и изгубихме малко форма. Сега с гордост мога да кажа, че проектът "АНГЕР" е един от най-добрите кланове на целия Европейски сървър и лично мен това ме удовлетворява.[/color]

 

[color=rgb(40,40,40);font-family:helvetica, arial, sans-serif;background-color:rgb(246,246,246);]15) Искате ли да добавите нещо допълнително?[/color]

 

[color=rgb(40,40,40);font-family:helvetica, arial, sans-serif;background-color:rgb(246,246,246);]Ами повече нямам какво да кажа. Само ще благодаря на момчетата, които са вкарали толкова време в този "проект" за техните лоялност и приятелство. Пожелавам на всички БГ кланове успех на картата и до нови срещи.[/color]

 

 

Не съм си задавал сам въпросите, интервюто беше инициатива на S0UL_Collector-a. Дано ви е харесало


  • 15


#67255 Танкове за WN8

Публикувано от Soul_Collector на 30 март 2015 - 02:32

Много хора проявиха интерес тези дни за механиката на WN8 и това как се максимизира този рейтинг..
Както знаем.. рейтинга се сформира от усредените стойности на конкретен танк.. за всеки регион тя е различна.. (подробна статистика за средните стойности на всеки танк за Европа ще намерите тук.. http://wotlabs.net/eu/wnTable ) Информацията в този пост е извлечена именно от този линк.. Поражението е главния показател в изчислението на WN8.
Тук ще ви предложа по няколко танка от тиър.. подредени според това колко лесно би било фарменето на WN8 с тях..

Тиър 10 ..

  • [color=#696969;]M60[/color] - изключително ниски стойности по всички показатели.. което води до лесното преодоляване на тези стойности.. Заедно с Т95Е6 .. това са двете най-добри десетки за рейтинг.. (но понеже се водят "специални" не всеки може да се възползва от тях)
  • [color=#696969;]Т62а[/color] - изключително слаби средни показатели на сървъра.. което е необяснимо за способностите на конкретната машина.. средни поражения: 1704 .. като стойност не биха затруднили никой! 
  • [color=#696969;]М48А1 Patton[/color] - отново с много слаби показатели за машина с добри характеристики.. Самия танк предразполага за фармене на много демидж.. а да се минат стойности от 47.96% winrait и среден 1721 демидж.. би било лекота..
  • [color=#696969;]121[/color] - много специфичен танк.. (мразен и обичан от много) .. трудно е да се играе с него и не пасва на всеки.. (очаква се и бъф в характеристиките му) .. и все пак е един от най-добрите за показател WN8
  • [color=#696969;]Object 260[/color] - Определено е голям стимул за всеки да има това парче метал.. Освен явните имбавски качества се оказва че танка е изключително продуктивен на WN8 .. (предполага се да качи показатели и да падне в класацията..)
  • [color=#696969;]113[/color] , [color=#696969;]IS-7[/color] и [color=#696969;]MAUS[/color] - бих ги сложил на едно равнище по показатели.. все пак играта с хеви машина е трудна при наличието на толкова кликери.. което води до малко по трудно изпълними показатели.. и все пак показателите са доста ниски.. между 1780/90 среден демидж .. и показатели под 49% winrate 
  • [color=#696969;]T110E5[/color] - всеки знае на какво е способен този танк в подходящи ръце.. а според статистиката даже и прави WN8..
  • [color=#696969;]Е50м[/color] и [color=#696969;]Leopard 1[/color] - две специални машини.. много често има казват машини за статпадари.. (но поради грешната представа че щом уникум може да прави такива игри.. значи и Аз мога).. са толкова ниско в таблицата по показатели на сървъра..

Също така лесно би било и с танкове като: [color=#696969;]Bat.-Châtillon[/color] ,[color=#696969;]Object 140[/color] ,[color=#696969;] IS-4[/color] ,[color=#696969;] FV4202[/color] , [color=#696969;]FV215b[/color] , [color=#696969;]Е100[/color] , [color=#696969;]STB-1[/color] и [color=#696969;]AMX 50 B[/color] .. все пак имат ниски показатели.. но не и прекалено ниски за да попаднат в горната половина..
 

Не забравяйте че това е подредба по средни показатели на конкретните танкове.. а не по това кои са вашите фаворити.. Всеки е свободен да си направи самостоятелна класация според стила си на игра..

Тиър 9 ..

  • [color=#696969;]Lorraine 40 t[/color] - Как е възможно с барабанен танк деветка да има средно 1413 демидж .. та това ти е единия барабан само.. 
  • [color=#696969;]Т-54[/color] - Никога няма да ми омръзни играта с него.. това е танк за статпадари! .. (само кредити да имаш и спамиш само злато.. злато.. злато.. злато.. и пак и пак..)
  • [color=#696969;]WZ-120[/color] - Другото статпадарско животно.. а се чудите защо Страйк играе само с него ..
  • [color=#696969;]Leopard Prototyp A[/color] - твърдо за 2/3та линия и спамене на демидж ..  с лесен таргет за WN8
  • [color=#696969;]T 55A[/color] - Поредния таргет от индивидуалните мисии..
  • [color=#696969;]M46 Patton[/color] и [color=#696969;]E 50[/color] - са със сходни показатели.. но изключително продуктивни машини..
  • [color=#696969;]IS-8[/color] - А Аз се чудех защо ми дава този танк за моята статистика като втория най-продуктивен.. не ми допада за игра.. Но тук казват че правил WN8 алот..

Също и.. [color=#696969;]Object 430 Version II[/color] , [color=#696969;]SU-122-54[/color] , [color=#696969;]M103[/color] , [color=#696969;]VK 45.02 (P)[/color] , [color=#696969;]Centurion Mk. 7/1[/color] , [color=#696969;]E 75[/color] , [color=#696969;]Type 61[/color] .. Биха били изключително продуктивни според индивидуалните ви предпочитания..

Тиър 8 ..

Тук е малко по специфично.. главно заради наличието на леки танкове.. за това ще ги отделя. (а понеже съм слабак с леките и не мога да дам мнение за тях..)

Тиър 8 леки..

  • [color=#696969;]WZ-132[/color]
  • [color=#696969;]AMX 13 90[/color]
  • [color=#696969;]T-54 ltwt.[/color]
  • [color=#696969;]Spähpanzer Ru 251[/color]
  • [color=#696969;]T49[/color]

Тиър 8 истинските танкове..

  • [color=#696969;]T-44[/color] - Има висок показател за % победи.. но изключително нисък среден демидж.. 1013 .. което компенсира.. Танка притежава добри характеристики..
  • [color=#696969;]T-34-2[/color] - Това е стандартната версия на Type 59 (или се доближава много до това) .. може би има малко по слаби характеристики.. 
  • [color=#696969;]Type 59[/color] - Да си дойдем на думата.. (не че има какво да кажем повече за този танк)
  • [color=#696969;]Panther II[/color]
  • [color=#696969;]M26 Pershing[/color]
  • [color=#696969;]T-34-3[/color]
  • [color=#696969;]T26E4 SuperPershing[/color]

Тук е много специфично до каква степен е възможно изпълнението на средните показатели.. понеже главно влияние играе и ММ .. Показателите на танковете драстично намалят в игри +2 на ММ.. но все пак говорим за 33% от игрите.. в другите 66% тези показатели са много лесни..
За 8-ми тиър ще добавя още няколко танка.. [color=#696969;]Centurion Mk. I[/color] (това ще е предизвикателство) , [color=#696969;]Indien-Panzer[/color] , [color=#696969;]STA-1[/color], [color=#696969;]KV-4[/color] , [color=#696969;]Panther mit 8,8 cm L/71[/color] , [color=#696969;]Caernarvon[/color] , [color=#696969;]VK 45.02 (P) Ausf. A[/color] ,[color=#696969;] Löwe[/color] , [color=#696969;]SU-101[/color] , [color=#696969;]AMX Chasseur de chars[/color] (те първа ще вдига показатели и ще слезе ниско в таблицата) , [color=#696969;]Tiger II[/color] и ще завърша с[color=#696969;] FCM 50 t ..[/color]

Стойностите в целите тези таблици са приблизително сходни.. и не са ограничаващи за това с кой танк бихте се справили вие по добре.. В различните ръце и начин на мислене биха се получили много варианти.. Но когато съвпадне предпочитанието с дадената статистика тук.. то би било видно в големи стойности на WN8 ..
Понеже хората които се интересуват от подобна информация.. се предполага че търсят усъвършенстване на своите умения и знания.. Ще конкретизирам тази информация до максимален тиър 8 .. (понеже смятам че това е максимално ниското ниво което трябва да се играе от този вид хора) .. 

P.S. Информацията тук може да бъде многократно подобрена от статистик със свободно време и желание за анализ..

edit: Както забелязвате.. дестроерите отсъстват от този анализ.. Това се дължи на високите средни нива на демидж (който е много силен фактор в определянето на WN8) .. въпреки че имат слаби показатели за спот / дефенс точки и победи .. това не е достатъчно да компенсира фактора демидж.. Основната грешка на дестроер играч е че играе на задна линия където губи много показатели (примерно: по голямата възможност да вкараш демидж.. спот.. фраг.. и т.н..) В по голямата част от дестроерите.. силата им е именно в играта напред.. Не случайно най-трудния танк за WN8 е именно [color=#696969;]Waffenträger auf E 100 [/color]..


  • 15


#148450 Крайслера, ОП премиумите и някои размисли за бъдещето на играта

Публикувано от bai_Petko на 23 май 2017 - 12:45

Крайслера успя да прецака ВГ. Едно че е доста ОП премиум, но далеч по-травмиращото за тях е глупостта с авторските права в тубата. Понеже в тази компания явно не си комуникират редовно, в резултат губят освен сър-а, също и Jingles, PointyHairedJedi а и Ритата (макар че за нея май никой не съжалява).

Вероятно няма да са последните, които ще се оттеглят, преди ВГ най-накрая да осъзнаят, че вместо да доят кравата като за последно счупвайки ф2п модела, по-добре да обърнат внимание на удоволствието от играта. Това е нещо което на мен започна да ми липсва, може би от около година насетне. Позалъгах си глада с корабите, но и там нещата се оплескаха, започвайки от декемврийските мисии, по-точно липсата на такива на ЕУ.

Е, недоволен играч няма да си купи нищо от тях, особено при положение че всички им крещят за новите ОП премиуми, но никой не слуша. Изправете ИС-6 срещу Защитника.. и ще разберете какво значи p2w модел.

Друга глупост бе пускането в продажба на уж продавания само като преордер американец. Колко ли псувни са отнесли..

А надали имат такава нужда от това, поне според прочетеното са в топ 10 на най-печелившите игри. 9.19 идва с премиум оборудване, което само някои играчи ще вземат. Това ще отдалечи още повече добрите от посредствените, нещо против което толкова се бореха. Прецакаха разпределението на изстрелите за да имат шанс доматите, но това не даде позитиви - дори обратното, това е топ източник на раздразнение. Като резултат битката свършва за 4 мин, като на 2-рата вече се знае победителя, а първия танк умира на 35-атта секунда. ТОВА НЕ БЕШЕ ТАКА ПРЕДИ!

Преебаха и ММ-то в смисъла на обезкуражаване на отборната игра. Сега взводовете са 99% най-отдолу в листата. Защо да играеш взвод с нещо различно от 10-ки?

Е, има и други форми на отборна игра - давайте да правим СХ 8-ци за пари, че много злато фърчи да пукаме по тия неприбиваеми с нормални снаряди Тайпове или Мауси. Само дето с нашите ис-3, ис-5, Фцм се набиваме на 6 Защитника и рип. Защитника е танк, с който и най-големия домат прави чудеса. Изгледах толкова много клипове за този танк и за Либерте-то, че вече ми се повръща от това да гледам идиоти да правят 5к щети, 10к спрени от броня и да седи като статуя насред полето и да баунсва ВСИЧКО. Е, сега ще гледам и за Крайслера клипчета.

 

ПП: сетих се и друго след вчерашните адванси.. като преебаха артитата, сега кампа НЯМА ВАДЕНЕ. Слагайте мауси и кампете до припадък, шанса да ви извадят е малък.


  • 16